PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Monday, October 17, 2011

Syarahan di Parlimen tempoh hari .

Selamat hari isnin kepada semua rakyat Malaysia baik yang marhain mahupun tidak . Saya ingin memulakan syarahan saya pada hari ini dengan serangkap pantun .

Pergi ke kedai menaiki Keretapi ,
Sampai di kedai membeli baldi .
Pasukan Man United dah memang babi ,
Mister Potato , TM , Ramli , DOUBLE BABI !

Maaf kerana menggunakan kata - kata kurang sesuai untuk para manusia yang masih suci telinga dan hati mereka . Kalau tak suka pun saya peduli apa . Tajuk syarahan saya pada petang ini adalah , " Apakah kesan dalam keluarga jika isteri main kayu tiga dan mengabaikan suami padahal suami pun kencang kaki perempuan di luar sana dan anak - anak menghisap dadah mahupun dada di luar bersosial d kelab - kelab malam sekitar Bukit Bintang dan apa sangkut - pautnya dengan pemerintahan 1 Malaysia ?" .

Pundek apa tajuk syarahan panjang macam ni ? Saya tutup syarahan dengan serangkap pantun juga . Dengar ya .

Pergi ke kedai membeli baldi ,
Baldi habis , tampar dahi ,
Man U , Ramli , TM , Mr Potatto dah memang babi ,
Team Selangor ikut sekali gua benci , Tahi ! Tahi ! Tahi !

*Series , gua overdose kerepek pisang

No comments:

Post a Comment